31.12.09

selamat tinggal 2009


sedar tak sedar hari nie adalah hari terakhir 2009 kan...2010 akan menjelma beberapa jam jer lagi dari aku menulis blog aku ini,dengan kedatangan 2010 ini aku berharap dpt melupakan apa yg terjadi pada 2009 ini....benda dah lepas...jgn dikenang...tapi akan dikenang jugak...biarkan ia dijadikan sebagai pengajaran bagi aku...ader org pernah kata kat aku...kegagalan adalah lebih berharga daripada kejayaan...bila aku pk2 kan memang tak masuk akal...tapi sedang aku bersendirian akan dapat rasakan betul juga apa yang diperkatakan....apa pun sekarang ini aku ada kawan-kawan...aku ader adik-adik...abg-abg mahupun akak-akakyang dari darah daging atau pun bukan sekali pun yang mengambil berat pasal aku...aku bangga dan rasa terharu sebab mereka semua yg buat diriku seperti dulu dan aku bersyukur kepada tuhan yg maha esa disebabkan aku masih lagi menjadi diri ku...bukan nya org lain....apa pun aku berdoa semoga korang iaitu para pembaca blog aku nie gembira dan tabah menempuh tahun baru yg akan tiba tidak berapa lama lagi...capai la azam tahun baru ini dengan hati yg tabah dan suci ...sekian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan