3.6.10

tension aku oiiiiiii...apa nak jadik nie?


apalah nak jadik ngan manusia sekarang kan... hehehehe....dalam masa sebulan dua kebelakangan ini...aku rase tension giler....banyak tanggungjawap yg aku kene pikul dan mcm2 masalah yg aku hadapi....yg mana akhir sekali aku terpaksa balik ker asal...aku tak leh nak buat apa2 dah....penat aku...nak tolong orang tapi org tak nak tolong diri sendiri....abis tu aku nak buat cam ner? tak kan aku nak buat dari A sampai Z pastu orang2 tu semua dapat apa yg aku dapat....PATUT ker ?entah la...tak pernah hidup susah agaknyer....atau tak pernak susah dlm hidup....aku nie..nasib baik la sakit....kalu aku sihat la kan....tuhan jer la yg tau aku keje mcm mana...walaupun aku sakit2 nie pun aku berusaha gak nak menyenangkan diri aku nie...untuk saper...tuk diri aku jugak...tuk family,...tuk org tersayang....bukan tuk org lain pun....yg orang2 yang aku dah tolong nie....tak sedar ker...? apa lagi yg korang nak...tak kan dah suapkan makanan pastu nak suh lap mulut kot...agak2 la sikit...bukan nyer budak kecik pun...dah besar panjang dah....BERSYUKUR LA DENGAN REZEKI ATAUPUN PEMBERIAN DARI YG MAHA ESA....pas nie harap maaf la...kalu aku wat tak tau jer yek...aku penat la...penat sgt2...nak bagi senang...akhirnya aku yg tak senang .....hahahaha padan muka aku kan .....(BERSYUKUR DAN BERSABARLAH ...SEBAB ALLAH S.W.T MENYAYANGI HAMBANYA YG BERBUAT DEMIKIAN....INSYALLAH IA AKAN MELIMPAHKAN KESENANGAN DAN KESEJAHTERAAN TERHADAP HAMBANYA YG SYUKUR DAN BERSABAR)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan