12.10.09

steven conner....
















sabtu-10.10.2009...

bangun pagi aku rasa malas lak aku nak g keje...tapi kene bangun gak tuk g keje...
abis mandi aku pun bersiap-siap la nak g keje...sebelum g keje.. mama aku ckp
pakcik aku ada buat open house...kat seremban lak tu...aku pun kata kat mama aku.pegi la dulu...nanti aku sampai la...orang dah ajak kan...kene g la...apa pun aku kene settel kan
keje aku dulu...aku pun g la keje...settel keje dlm kul 1 lebih...aku pun terus gerak g
seremban...tapi sebelum tu aku singgah appartment x-gf aku dulu...ambik bill astro kat
mail box dia...abis jer aku pun terus kan perjalanan ke seremban dengan ecah....jgn salah sangka..ecah tu bukan awek aku...ecah tu nama kereta...adik aku yang buh nama kereta tu ecah...nama penuh kereta tu aisyah...tapi kita org panggil ecah jer...senang sebut kan....
aku ngan ecah pun ikut highway sungai besi...banyak gak la kereta..bosan pun ada gak..sebab sorang kan...tapi nak buat cam na...layan mp3 jer la ngan ecah....sampai seremban dlm kul 2 lebih...aku ingat aku sampai lambat,..rupanya mak bapak aku yang lambat...hahaha..aku sampai sana jer terus carik bilik untuk solat....abis solat zohor jer baru la aku makan apa yang ada...bukan aku makan banyak pun...maklum la...aku kan tgh diet kan....hehehe...dlm kul 3 lebih baru la family aku sampai...aku baru ingat nak chow...dah family aku sampai aku kene stay lagi la...aku nak chow bukan apa...soalan cepu mas banyak sgt,....malas aku nak jawap...hahahaha...tapi skang aku dah pandai menjawap...dulu tak pandai sgt sebab tgh terluka kan....skang nie luka ada lagi...tapi tu la...pengalaman mematangkan kita kan....hehehe...abis berborak dengan sedara mara..aku ngan family aku pun beransur pulang...family aku terus ke hospital kl...aku lak terus g kota damansara....ader keje nak buat kan...sampai kota damansara aku settel kan keje aku....pastu aku terus balik umah...sampai kat umah aku mandi,solat dan lepak depan laptop aku...sambil layan lagu2 jiwang yang aku suka dengar...tiba2 air mata aku keluar...pelik lak...hahahaha tiba2 jer...jam menunjukkan pukul 11 malam...aku pun siap2 la nak kuar...tapi aku tak dapat lagi sms dari member aku nie....aku pun tepon member aku lagi sorang...ajak lepak minum dulu...sampai jer kat kedai minum tu...aku dapat sms yang member aku sorg lagi dah siap...aku pun ajak la sekali dia minum dulu...malam masih muda kan...pegi awal2 buat apa...tak best g awal....abis lepak minum...aku pun terus gerak ker steven conner...sebelum tu antar member aku yang aku ajak minum tu...sebab dia tak nak ikut lak...ader hal ngan bos dia kata nyer esok pagi nyer...tak kisah la...janji ader geng nak g jolok bola....sampai steven dlm kul 1pagi...sampai2 ramai giler...semua perempuan walaupun tak nampak mcm pompuan....tapi mcm tu la taste aku...hehehe...rasa best jer lepak kat dlm tu...sementara tunggu table kosong aku pun layan la bola jap kat tv depan kaunter tu....member aku tu duk tgk org sekeliling jer...mungkin dia pelik kot...hahahaha....apa mcm bro best tak tempat nie? :D.....dlm kul 2 dua lebih baru ader meja kosong....itu pun sebab mamat kaunter tu tolong adjust kan....dapat main kan...best giler aku rasa...sebab dah lama tak pegang kayu snooker tu...disebabkan lama tak main...skil banyak hilang la...hehehe....memula kami main 5 game jer....pastu member aku dah rasa seronok...tambah lagi 5 game...abis kita org main dlm kul 4 pagi...lepak minum kat steven mamak tu...kul 4.30 chow la nak balik....masa nak balik tu kami berborak la pasal pool tadik....kita org akan repeat balik...tapi tak tau bila la kan...hehehehe....akhirnya sampai kat rumah member aku tu...dia dah balik aku lak meneruskan perjalanan aku ker rumah....sampai2 jer azan subuh berkumandang....aku pun naik bilik...mandi dan terus solat subuh....settel semua perkara aku bukak laptop...dengar mp3 sambil memeluk sesuatu yang amat aku syg....lalu aku tido..... :">..dah abissssssss

Tiada ulasan:

Catat Ulasan