30.9.09

nie kompom last tuk raya nyer,,,hehehe

raya keempat....




balik semalam lambat...bangun pun lambat la...subuh kali nie aku kecundang....bangun kul 10 pagi....mana nak datang subuhnya...hahahaha...bangun2 jer terus capai tuala...kuar bilik jer nak g bilik air...dah kene soal siasat ...tak sempat mandi lagi tu ....sepupu2 aku duk tanya aku lagi soalan2 yang aku rasa dah tak nak dengar dah...aku hanya kata....jap lagi nak interview leh tak...nak mandi dulu la....sambil aku gelak....abis mandi jer...semua dah tunggu aku kat ruang tamu...aku pun bersiap sedia untuk diserang oleh sepupu2 aku dan makcik2 aku nanti...yang mana dah tau tu dia org saja jer la tu join sekali....aku duduk jer kat depan...aku diserang dengan beberapa soalan...aku jawap dengan tenang jer semua soalan tu...padahal dlm hati nie hanya tuhan jer yang tahu...sesi temuramah selama 4 jam jugak la dengan diorang tu....pening gak kepala aku nie nak jawap....selesai jer aku pun kuar naik kete jalan2 kat pekan kuala kangsar...aku cuma mahu menenangkan diri aku jer....3 jam gak la aku kuar...sampai adik aku tepon aku kat mana...takut jadik apa2 kat aku kan....bila aku balik semula kat kg tu...aku terus solat dan bersiap untuk balik...dlm kul 9 malam kami adik beradik bertolak la dari kg ke kl....masa tu aku yang bawak kete...memula adik aku tak bagi...sebab dia tau keadaan aku...tapi aku berkeras gak nak bawak kete...korang bayangkan la...aku bawak kete...paling perlahan 150km sejam....hahaha...mengucap panjang adik aku...hahahaha...sampai umah kul 11.13malam...laju tak...hehehe....itu la aku kalu bawak kete...dlm keadaan jiwa kacau lak kan....hahaha...ok la semua..aku rasa dah abis citer raya aku,....sory la lambat nak update...hehehe....tamat edisi raya aku yang penuh kekecewaan......







Artist: Aishah

Sayang
Di hari yang mulia ini
Ku pohon keampunan
Hanya satu yang ku pinta
Pulanglah

Termenung ku sendiri
Memendam rindu tidak menentu
Kasih suci murni yang kita bina
Hapus hancur oleh kata fitnah

Di pagi hari raya
Hati sayu mengenang dirimu
Mudahnya kau menggantikan diriku
Seolah cintaku tak berharga

Apakah suratan
Aidilfitri satu titik akhir
Sekian lama bercinta
Kau tiada di hari mulia

Keampunan ku pohon
Sekiranya aku yang berdosa
Pulanglah ku merindui mu sayang
Ku menanti dengan hati rela ( jiwa raga )

Pulanglah kepangkuan ku oh... sayang
Ku menunggu mu di hari raya

1 ulasan:

  1. apo kono ek jang.. kau monong ajo... hahaha... same2 r kite monong.. jom2 kito monong kt jedela uma den lawa skit.. hahah...

    BalasPadam