6.11.09

aku semakin pulih.....

hari nie aku rasa tenang walaupun masih terluka....kawan2 aku banyak memberi nasihat pada aku...thanks all...aku dah jadik macam maleng yang dulu...maleng yang tak kenal apa itu erti putus asa...aku harap,aku akan terus begini...aku suka diri aku yang begini...tak perlu ada rasa tanggungjawap untuk seseorang kecuali my family...tak perlu nak fikirkan pasal orang lain...yang hanya aku buat sekarang adalah untuk diri aku...sapa lagi nak sayang diri kita melainkan diri kita sendiri....betul tak? lepas nie kalu diizin kan tuhan aku akan masuk ke alam luar dari bidang aku...aku akan cuba sedaya upaya...impian lepas aku dah musnah...aku kene la cipta impian baru...bukan impian bersama seorang wanita,...hanya impian lepas nie nak berjaya dan tolong kawan2 aku yang kesusahan....apa pun sebelum aku nak tolong kawan2 aku...aku kene tolong diri aku dulu...aku kene bangun dari penderitaan yang aku alami sebelum ini...memang tak akan semua penderitaan yang aku alami ini dapat aku buang...ia tetap ader...sebab itu semua kenangan yang tak boleh aku nak lupa kan sampai bila2...mungkin ada yang mengatakan aku nie macam2...itu terpulang kat korang la...sebab korang bukan aku kan...korang bukan kenal aku sangat pun...yang kenal aku jer leh paham aku nie siapa...apa korang nak kata...korang kata la...aku hanya boleh tersenyum saja,,,,hehehehe...yeahhhh aku rasa happy mcm nie....apa pun aku kene teruskan impian aku ini...dan aku harap sangat cepat2 la 2009 nie berlalu....dah banyak sangat penderitaan aku pada taun 2009 nie....aku harap 2010 akan memberi kebahagian pada aku ini....ok la...nanti aku tulis lagi...tak tau nak tulis apa sebenarnya nie,..heheheh.... akan bersambung...,. :D

1 ulasan:

  1. apohal beliau ni pulak????apo masaalah kelamin beliau laie haaaa???nak kono langga ko apo aaa???

    BalasPadam