20.11.09

berada di ipoh...

nie la ukulele ku...


aku sampai ipoh kul 12 tgh malam tadik...ermmm...aku rasa happy bila kembali disini semula...aku dijemput oleh tokwan di medan gopeng...sampai2 jer aku terus makan kat kedai sebelah ngan diorg(tokwan ngan nani)...kenyang perut aku...abis makan aku pun mcm biasa la rutin yang selalu aku buat kat ipoh nie...iaitu chatting...lepak room ngan kawan2 aku rasa happy giler dan sampai aku tulis blog nie...aku tak tido lagi..tapi aku bukan nak duk sini mcm dulu...aku mungkin 4 hari jer disini..aku tak leh mcm dulu duk sini..sebab aku ader kerjaya untuk aku uruskan...kerjaya campur matlamat hidup aku untuk memajukan diri ini...aku sedar apa org luar anggap aku skang nie...aku tak punya apa-apa...hehehehe...apa pun aku bersyukur berada disini semula walaupun untuk sementara waktu...sekurang-kurangnya aku dapat mengimbas kembali kenangan aku disini ....insyallah ramai lagi chatters akan sampai pada malam ini...hanya bertujuan berkumpul untuk merapatkan silaturahim dan dapat memeriahkan lagi majlis perkawinan abg camelia....dan satu lagi...aku rasa happy sangat sebab aku dapat jugak beli ukulele yang aku idam-idam kan...pasnie ukulele tu la jadik peneman aku,disamping toyol_pemalu menjadi tok guru aku...hehehe...best2 ..yeahhhhhhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan