13.11.09

selamat di ijab kabul kan...taniah


ermmm...nie aku nak citer sikit pasal perkhawinan kawan aku...antara nasir naim ngan aryus yusidawany....perkhawinan berlangsung dengan jayanya dan meriah sekali...ssepatut aku yang jadik pengapit...tetapi disebabkan perkara2 yang tak boleh elak kan...aku pun undur diri dari berbuat demikian..
apa pun memang best la,....dari start aku ke ipoh pastu ker bagan serai...adik aku siap jalan2 g kedah lagi,....
aku lak leh buat umah pengantin mcm umah aku jer...dtg bukan nak tolong...aku tido ja,,,hahaha...penat drive la kata kan...lagi pun singgah ipoh tak tido pun...duk layan on9 sampai pagi....tu yang menyebabkan aku ngantuk giler.hahahaha....nasib baik tido hotel,,,kalu tido kat umah pengantin jawapnya satu umah dengar aku tido la....hahahaha...apa pun aku ucapkan kat diorg selamat pengantin baru...semoga berkekalan ke akhir hayat....tunggu aku nyer lak taun depan...korang dua tak datang siap la...mcm yer yer jer aku nie....hahahahaa....itu kalu diizin kan tuhan la.... :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan